upp som en sol, ner som en pannkaka..

å upp som en sol igen!
typ så går humöret på mig här borta..
helgen var lite tung, längtade hem å kände mig ensam. men igår var en jättebra dag på skolan. jag fick börja intervjua, det var jättekul! första intervjun var nog inte så mycke jag kan använda men den andra var hur bra som helst, MEN såklart spelades inte allt in. men jag tror jag räddade de ganska bra.
idag har jag varit ledig för det är muslimsk Eid Day. jag har varit på ett öppet hus på ett barnhem. det var skumt, för det var så himla fint, kändes som att kliva in i en annan värld. å de kändes faktiskt inge bra, som att västerlänningar kommit hit och tycker att ha våran standard är det som är bra å de man ska sträva efter.. vet inte, det är svårt.
 
 
 
det här är iaf utsikten på min "skolgård" dom här tre veckorna. avocadosarna har slutat växa redan tyvärr!
men ganska fint eller hur? inte många svenska ungar som har sån fin utsikt på sin skolgård!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0