nu är hon på väg!

de är inte ens en dag kvr tills min bästis, min klippa, mitt allt står på flygplatsen här i Uganda.
och jag kan inte beskriva hur underbart det känns. känns som jag inte sett henne på flera år.. som att jag varit med om så himla mycke å jag behöver bara krama henne. det blir gött de.

det är typ allt jag tänker på just nu (förutom ångest för att jag köpte 130 t-shirtar till barnen på första skolan igår.  jag ville ju helst att dom skulle få ett varsitt par skor, men de blev så mycke pengar och krångligt att ja körde på t-shirtarna istället.. men jag ångrar mig. jävla skit. det blir aldrig bra.)
jag är nästan klar med skrivandet också, blir nog en sen kväll ikväll men det går. det tänker jag fira med middag på plot ikväll! blir kul och komma ut lite (ja vet att jag låter som en tant..).
men nu ska ni ska få lite mer bilder på söta barn!

 
 
(den där tjejen är fyra år å skriver sjukt bra..)
 
 
dansövning. till å med dom där små kan shaka ass som bara den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0