saknar dom!

såg nu att ja hade fått ett mejl från min gamla chef (världens bästa chef) med mailadresser till alla mina barns föräldrar, så ja kan höra av mig å höra hur dom har de.
men gud vad jag saknar dom allihop! det värker nästan i bröstet, jag längtar så mycke efter dom. mina fina fina ungar, världens finaste. å hela stället, kollergorna föräldrarna.
dom var mina ett år å ja fattar inte hur ja ska klara mig utan.. usch va jobbigt det känns nu.

nä nu sitter ja här å bölar en stund..
skulle helst vilja bara åka dit imorn å krama på dom allihop, de blir så fort skolan har lugnat ner sig.
det är sjukt att man kan bli så kära i dom där små å att dte blir en nästan fysisk smärta när dom saknas, å då har ja inte ens fött dom. å hur ska det gå sen när ja ska bli lärare?

samtidigt som en del av mig gärna hade stannat i oslo hos barnen så ville ja ju inte de.. det vet ja ju.
men just nu mitt i akuta sakna-attacken känns det inte riktigt lika kristallglasklart att jag åkte ifrån dom..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, puss!

2010-09-07 @ 12:26:48
URL: http://sarahjosephine.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh, du får åka och hälsa på dem! det är sjukt hur jobbigt det är ibland inte få träffa dem varje. oslo finns kvar vet du! du kan börja jobba på deras skola sen i framtiden;)

2010-09-07 @ 20:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0