inte en helt vanlig dag!

ja har haft en sån himla underbar dag!!! å de beror inte på att jag jämför med förra året när jag var ensam i bangkok.
utan för att jag har blivit megafirad på jobbet (ja har föresten världens mysigaste jobb, trots bajsblöjor å snor). de första som mötte mig var barnen å lise som sjönt för full hals å dansa för mig. å matilde "gratulerer med dagen ellenår". ni fattar inte hur underbara dom är!!!
sen har vi haft OL-dag å när vi hade samling med alla sex avdelningarna så så började alla sjunga för mig. nästan jobbigt! och i pauserummet väntade glass å present.
och när ja kom hem fick ja present av anna, världens finaste sjal. plus en bit morotskaka.
sen började dagen imorse med att mamma ringde och sjöng, och nu ringde precis mormor å sjöng sin tradiotionella bete för mig!
så har ja fått massa sms å grattis på fejjan. tack alla mina guldklimpar!

dagen kan sammanfattas mycke sång, presenter och gottgott.
och att man känner sig otroligt lyckligt lottad för att man är omringad av så många fina som passar på en.

Kommentarer
Postat av: Elin

Humle!

Grattis bebiis!

Du är bäst!

PUSSPUSSPUSS!

2010-03-17 @ 22:24:09
URL: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0