bitter på en torsda

idag har inte varit min dag.. skiteftermiddag på jobbet, eller ja sista 10 min före ja skulle gå hem, jättebra avslutning. det är så skönt när man känner sig så otroligt uppskattad av vissa föräldrar (ironisk).
å så har mina skor typ gått sönder, går kanske att ordna. vet inte vad ja ska ha för skor imorn dock.
och pricken över iet, hela min panna är full av JÄVLA finnar. ja ser ut som skit, de är äckligt. som tur var hade sandra nån superkräm som verkar hjälpa.

men saker att se fram emot,
freda imorn å ja ska äta så mycke tacos att ja rullar fram
bio på lörda
den fina solen ska fortsätta skina i helgen
finnarna kanske slutar attackera mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh fyfan vilken hemsk människa jag är. förstör din dåliga dag ännu mer!<3

2010-03-04 @ 23:17:44
Postat av: jossan

Puss pårä gullet!

2010-03-05 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0