recovery

de är väl först nu ja verkligen börjat återhämtat mig sen helgen.
det är nu ni tänker, åh hon måste ha haft riktigt roligt när hon fått en sån baksmälla! ah.. det va inte riktigt lika kul eftersom det var magsjukan som slog till.
idag tog ja faktiskt en recoverydag. mening vara hemma från jobb och bara göra annat. kände att min kropp behövde de, men kanske framför allt min själ. ja tänker inte slita ut mig före ja fyllt 22 om ja inte måste.
hoppade in i lite affärer idag, en av dom var monki så såklart handlade jag- men de var ju så otroligt billigt så de gills knappt.

imorn är de torsda, skönt. för i helgen ska vi faktiskt ha roligt! de blir utgång och jag ska dricka vin. för första gången sen nyår. kalla mig panchis?

cat power - i found a reason

ps. vad ska ja klä ut mig till på freda när i har karneval?

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A



Panda! (a)

2010-02-10 @ 20:22:51
URL: http://gandhis.blogg.se/
Postat av: ko

ja, det blir väl till sommaren;P om ni inte orkar pallra er till värmland vill säga^^ kan dela upp oss haha ;D

2010-02-10 @ 21:02:48
Postat av: J O H A N N A



Jag älskar att fixa ditt hår =)

<3



2010-02-13 @ 14:40:42
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0