svettigt

blev medlem på sats i måndags. har tränat tisda, onsda, torsda och idag freda. blir nog inget imorn men sen blire sönda med. tjejen som hade spinningen idag var värsta bra. asliten, mindre än mig var hon.
jag har sjukaste träningsverken. men ja känner mig som en ny människa, man mår så bra.
nu ska vi äta tomat&mozzarellapaj å fredagmysa ja å mina brudar. de blir sista avsnitten av onetreehill.
men vi saknar erik.



idag har vi haft planläggningsdag på jobbet så ja har käkat godis&kakor hela dagen, lyx!
nästa helg kommer hela min stora familj å hälsar på mig, längtar.
imorn ska vi på marken på majorstuen. handla marknadsgodis åt sara å strumpor åt mig, så blir de säkert nåt mer.
gött med freda, go helg!!

fastna med spotify som kompis. med kings. de är bara så jävla bra. å ännu bättre live.
gonna show this town how to kiss these stars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0