svinis nästa

i helgen var ja hemma å förutom högskoleprovet så slappa ja bara hemma. gick ut å gick en timme med mamma. de var så skönt.

till helgen ska ja till uppsala, se hur syrran&jonatan har de på riktigt. sist ja såg de var de fullt med kartonger..
de ska bli bäst å få träffa dom, längtar. å tydligen planeras en halloweenmiddag, kanske med utklädning. de blir kul!!

annars jobbar ja, tränar, lagar mat, kollar greys eller one tree hill. typ de.
å juste en av mina barns mamma har svininfluensan, men ja hoppas ja klarar mig som ja brukar!

så smider vi planer mina vapendragare å ja..
stockholm - bangkok 5499 låter helt ok. nåt blire.


ja blir inte de minsta sugen på å byta ut de här skitvädret mot de där inte.. näe da.

Kommentarer
Postat av: syster

usch jag vill också resa!! men jag har iaf börjat smida lite utbyte/exjobb utomlands planer.. men så länge orkar jag nog inte vänta, får nog bli en kortis innan iaf!

nu får du skynda dig hit för nu längtar jag så! jag talar om hela tiden att min syster ska komma. kommer bli skitkul! vi har värsta planerna för mat och grejer, får se hur mycket vi orkar. vi hörs väl på skype ikväll! puss

2009-10-29 @ 13:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0