i really want you back

those pretty faces always made you stand out in a crowd.

ja tycker om mina kollegor, kom nyss hem från jobbfest. imorn blire ikea men först ska ja träna. å plugga.
högskoleprovet kiss my ass, ja ska äga. försöka duger.

nu kollar ja på lite idolklipp från kvällen, jacksontema.
bäst är ändå johns cover på want you back. säger de igen.
nu ska ja dricka upp mitt vann å sova.

idag tappa ja en öl när ja skulle betala, preciiiis vid kassan med aslång kö såklart, så den gick i tusen bitar å de lukta tuborgöl över hela affärn. men ja skämdes, som ja skämdes. å söta kassörskan tyckte så synd om mig att hon bjöd på den krossade ölen å struntade i å kolla leg. stakcars mig. stackars killen som fick torka upp..

jaja, gonatt!

Kommentarer
Postat av: syster

nej det missade jag ju! måste också kolla det.

hoppas plugget går bra för dig! kul att du hade så kul i fredags. Vi hörs snart!

PUSS PUSS

2009-10-21 @ 14:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0