friday im not in love

ja har nån konstig grej på mitt ögonlock!!! hjeeeeeeeelp

men idag äre fredag så ja överlever, å ja är nästan frisk (har inte tränat på hela veckan)
imorn kommer annelie å hälsar på oss! mest anna men lite oss också :)
så då ska vi väl gå ut.. de blir kul! tror ja ska platta mitt hår å göra de långt för nästa vecka ska ja klippa mig.
ikväll ska vi bara käka pizza å glo på burken, så jääävla gött.
nu väntar ja bara på att mina sambos ska komma hem. ska diska sålänge.


underbaraste bilden min kamera NÅNSIN har tagit.


krullig på kräftskiva!


syr&ja på min, hennes å jonatans förfest hemma i rosensjö förra helgen.
fast först drack vi vin å shottade med mor&far + middagsgäster!
de va asbra.

nu ska ja gå å kissa. femtioelfte gången idag! kanske har nåt å göra med den där ögongrejen.. hjeeeeelp
ok nu ska ja ge mig.
go helg! (de är lika gött varje gång man ropar ut de med sjungande norska till alla på jobbet)

Kommentarer
Postat av: ko

kissar du med ögat buppis?;D

2009-10-05 @ 19:54:57
Postat av: sanna

det där med ögat låter inte najs:( hoppas det blir bättre snart.

skönt det ska bli att komma hem i helgen!

vi ska försöka komma ihåg att ta med hp-boken. nu ska jag kolla på dh!!!! älskar dig. puuuuuuss

2009-10-06 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0