kärlek


ja hade en jättefin helg i uppsala, träffade alla dom braiga utom ida å john.
mest var de skönt å va hos syrran. nästa gång blir de inge festande (fast vi hade sjukt kul på både halloweenmiddan/partyt å norrlands sen).
ja levde som en riktig student, lördagsfika å svirande på nation.
de är bestämt att ja blir med på de varje helg till hösten, cykelavstånd till susanna & jonatan är så jävla värt. ja längtar.vad som ska pluggas är en senare fråga..
men iaf, de va jobbigt å säga hejdå å åka ifrån min bästis. hon är seriöst bäst i världen, ja saknar henne sjukt mycke, ibland är de jobbigt. oftast går de bra.

pratade nyss med anna, de var också sjukt skönt. man känner hur allt bara blir lättare å bättre på en gång.
föresten är hon också bäst - ni kan kalla henne doktor mode!

Kommentarer
Postat av: syster

kärlek till dig min fina syster!! usch vad jobbigt det var när du hade åkt :( värsta ångesten.

alla frågar när du kommer och hälsar på igen. skulle vara så underbart om du flyttade hit. då skulle vi sitta här och dricka chai-te tillsammans istället för som nu när jag är själv:) du är det finaste jag har! vi hörs till helgen på skype. älskar dig

2009-11-04 @ 12:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0