we are always running for the thrill of it thrill of it

nej fy va tråkigt det är redan å va själv (ja är helt själv i lghten i helgen) (och d:et på datorn ascepar)
ja har fikat med ida å hennes polare på byn efter jobbet, ätit tacos massamassa tacos å kollat gothika. så nu måste ja kolla nåt mer lättsamt innan ja lägger mig.
funderar på å börja kolla twilight. ja är trött men eftersom ja är själv kan ja ju pausa för sängen när ja vill. ingen erik som säger komigeeen vi måste se klart, eller anna som säger meeen ja är så trött, eller maria som snart kommer hem från jobbet.. jaja. de vore lite patetiskt om ja sakna dom redan.
mamma ringde förut, hon å pappi kolla hockey. fick mig å sakna dom massa. så nu måste ja nog kolla filmen så ja försvinner i filmvärlden lite.
vi ser fram emot nästa helg för då kommer susanna&jonatan&johanna å alla ska va glada å festa å ha kul på norges nationaldag!!!!

(ja hatar arvid som gillar spotify för att DOM HAR ALLA LORDIS SKIVOR, SNÄLLA?!)


blev inspirerad av boken ja låna av anna...

månadens att-göra-lista -
maj

jobb
1. jobba så mycke som möjligt
2. få mig ett fast jobb

sex/kärlek
1. sluta ligga med petter, eller justaja ja har ingen petter att ligga med!!!!
2. börja ligga med en petter?

övrigt
1. sakta men säkert bearbeta ida så att hon inte skaffar sillisar (uppdrag nästan omöjligt) (på sikt)
2. ha bästa och roligast möjliga 17e maj-helg
3. springa eller iaf gå hurtigt nån gång per vecka minst! (obs till&från jobb osv gills ej)
4. bli rik (på sikt)

borde kanske fortsätta med den?

ok nu börjar de spåra ur, bäst ja lyssnar på beat it med jacksan istället.

uh shake shake shake shake uh shake it

Kommentarer
Postat av: syster

stackars storasyster! om det är till nån tröst är jag också själv (inte hela helgen iofs) OCH har skitpissigt väder fast dom hade sagt att det skulle vara fint, så jag var beredd på att få sola :( dessutom har jag haft årets mördarvecka.. längtar tills vi ska komma och hälsa på er! hoppas det är fint väder då iaf. ska vi skypa imorn? anna och jag ska det på kvällen om du vill vara med!

saknar dig! puss puss

2009-05-09 @ 10:54:47
URL: http://tutanniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0