jag ger dig min morgon,

jag ger dig min dag.
världens finaste kärlekslåt och bästa cover av håkan, vågar jag påstå.
jag fick kämpa för att inte börja grina i måndags när ja lyssna på den å nyss hade åkt ifrån syrran och dom andra. ja saknar familj och vänner jättemycke, men susanna saknar jag så att det gör ont. det är lika jobbigt varje gång ja åker från uppsala, jag åker hit till oslo från kga eller som nu när hon åker ifrån mig. ja mår illa nästan. för när vi hänger ihop då känns de som de ska va livet. sen blir man lika ledsen varje gång man vet att de dröjer ett tag till tills man får känna så igen. just då kän ner jag mig halv. det är nackdelen med det är att vi föddes på samma dag.. det är ju liksom meningen att vi ska va ihop.

helgen var iaf så himla bra, den innehöll saker som vilt dansande i "köket" i vår lght (alla som sett den vet hur mycke yta det innebär), picknick, grillning, husfest i roa, sjungande norskar på tbanan efter segern, mycke&roligt dansade i ett hörn vid en bar men med bra musik, starkaste kebaben i oslo, promenix hemma 05.30, asvarmt 17emaj-firande med massa fint klädda norrmän, storspelande voleybollspel, grillning igen, mys framför en dålig film med mera med mera. kunde fan inte vart bättre, å vi njöööööt. tack allihopa!!!

här kommer lite väl valda bilder från the weekend

 
         

Kommentarer
Postat av: Sandrus

Åh, det verkar ju som ni hade en skitbra helg:D Vad roligt! Jag kan tyvärr inte påstå att jag vet hur det känns att sakna sin syster så att det gör ont, haha, men det måste vara sjukt jobbigt!

För övrigt saknar jag er alla väldigt mycket, det är så jävla tråkigt här. Kan verkligen inte vänta på att få flytta till Oslo^^ Pappa ska dit och jobba nästa vecka så jag kanske hänger på. Gratis är bäst!



SAKNAR DIG<3

2009-05-21 @ 16:51:42
URL: http://ssaannddrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0