det finns inget dåligt väder..

bara dåliga kläder..?
ja de är ju så dom säger men ja va inte så jävla kaxig när ja stod ute med småbarnen å de börja ösregna och HAGLA förut! uschusch. johanna ska iaf ta med mina regnbraller, tur de. och mina converse, ja har längtat efter dom.
ja är trött för ja har jobbat, men de känns bra, bra trötthet.
och imorn är de fredag. inte en vanlig fredag heller, ja hoppas att de kommer bli bästa helgen i oslo so far!

iiiiiiiiiiiih imorn kommer dom!!!!!!!!!!
(ja kommer gå runt här oroligt vankandes imorn å vänta på att ja ska få sätta mig på tbanan till busst å möta dom!)
ikväll äre final på norska paradise hotel, anna&ja tycker de är spännande. de ÄR spännande. men erik blir glad när de tar slut så han kan få kolla på sitt mythbusters å 2 1/2 men å allt vare är !

Kommentarer
Postat av: anna

màste ju sàga att jag làtt vàljer 2 1/2 men òver paradise hotel ;P

2009-05-15 @ 17:47:11
URL: http://blabearspaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0