cykla

det vill ja göra, ja längtar.
kryssade i att jag hade skiftet bleie på barna på fredag idag.. ja är lite före i mitt huvud ^^
men imorn smäller de! då ska jag rusa från jobbet (ja får gå en kvart tidigare av en snäll chef) hem till lägenheten, duscha på fem, rusa till bussen mot kgaaaaa. sen hämtar nisse mig på station, åså ska ja direkt till grillfest hemma hos han&johanna som jag styrt. ska  bli kul&skönt å bara umgås med min gamla godingar. sen ska ja sova hos dom, på morronen lånar ja förhoppningsvis johannas cykel och cyklar hem till kära rosensjö och överraskar mamsen! :D hon fyller nämligen år och vet inte att ja kommer, de ska bli helt underbart skoj.
jag stannar i kga i hela 9 dagar!! minisemester :)

så igår lekte passade jag på att leka med sara. vi babblade på om allt och de är härligt. ja tycker väldigt mycket om den tjejen. hon är en pärla.

kan inte fatta att ja kommer hem imorn!!!
ska krama på min johanna & nissepiss heeela kvällen, längtar!!
å sen ska ja träffa alla andra och kramas på dom med! å katterna. å hästarna.
(syrran kommer månda inte en dag för tidigt.)

..så va beredda på kramar allihopa!.


ja ska äta grillat på våran balkong & sola på soldäcket. wilma är så jävla snygg förövrigt..

Kommentarer
Postat av: ko

är du hemma när ja e hemma alltså?! då kan du vara med på lör hos sandra!! :D

2009-05-29 @ 12:11:46
Postat av: Johanna

HAHAHHAHA snygg rööv! :)

2009-06-02 @ 15:31:37
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0