happiness comes from the heart

sa star de pa mitt lilla block ja kopte. a de ar val sant eller?
sitter har a laser mejl a suger i mig den dar karleken som ja far. broderna fyller 19 idag GRATTIS!!! saknar er.

orkar inte beratta allt som hant sa noga, far bli lite kort.

varit med maria a henke, har varit sa himla mysigt.
paradis, elefantridning, snorkling, buckets, fylla pa 7eleven med nara tills slagsmal a sova 4 timmar.
igar nar dom hade akt madde man som man fortjanade hela dagen. sen somnade ja kl halv sex a vanknade a va for trott for att duscha a kaka middag. sa ja sov. typ 12 timmar.
idag har ja varit pa djursjukhus a volontarat. imorn tankte ja bara ligga pa stranden. kanske blir tvungen a ga tillbaka a kopa en "ny" bok pa de dar stallet. dar ja vart asforbannad for ja tankte handla a fraga om dom kunde byta in min bok som ja typ nyss betalt 180 baht for, men ja skulle fa 30 javl baht!!! da blev ja sa javla sne for da hade hon inte behovt saga nat ens javla biatch. sa ja la kvar allt pa disken a sa att da ska ja minsann inte ha nat alls. men imorn kanske ja maste kopa en iaf. for sen ska ja nog ut tillbaka i odemarken = paradiset. dar finns de inga 7eleven, marter, internet eller knappt tackning pa telefon. da kan de bahovas nagra bocker.

ja har fatt massa bett pa mina ben, inte kul.
kings of leon kommer till hultan, valdigt kul. ja alskar true love way, far ja bara hora den sa. a de far ja ju.
ja langtar efter susanna, mamma, pappa, jonas, mattias. wilma och doris. a sa alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0