skit-hm

skulle just beställa kläder men SÅKLART skulle kläderna komma om typ hundra, så ja sket i de.
nu äter vi pöpcorn som anna har poppat, lite brända med goda.
sov typ 4,5 timme inatt, la mig alldeles för sent å har värsta problemen med att somna nu för tiden..
så egentligen ska ja lägga mig snart, ska bara äta lite mer popcorn.
i helgen ska ja sova så myycke!

nästa helg kommer jag hem, då ska ja vinka hejdå till mamsen, mysa med pappsen, träffa syrran en kortis, och skaka rumpa på statt med brudarna

Kommentarer
Postat av: sanna

vaaaad för kläder? vi tänkte säkert köpa samma :D jag som också ville beställa, typiskt att det skulle ta så lång tid. var det inte för att det var sommargrejer då?

och du du måste nog försöka komma i säng i tid annars kommer du bli värsta förstörd. INTE bra! Nu ligger mami och papi och sover i bäddsa

offan :D Hörs nån dag på skype! PUSSAS

2009-01-15 @ 23:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0