morotskaka å massa snö!!!

gud va de har snöat hela dagen idag, helt sjuukt. de är massamassa snö, olch ingen har plogat. ja å johanna gick å handlade ingredienser till morotskaka och deo till mig förut å de va rena träningspasset å pulsa i snön. vi fick en gratiskonsert av nån granne som spelade piano å sjöng med öppet fönster. de va asbra.
morotskakan blev helt underbar (seriöst vi bakar skitofta, typ en gång i veckan!!). å så har ja nyss skypat med syrran å anna vilket var jättehärligt. saknar dom. ska bli skönt å komma hem en sväng till helgen.
igår var ja, erik å anna inne till byn å tog en öl på bare jazz, dom gillade också stället :) sen åkte vi tillbaka hem å lagade broccoli & baconpaj på susannavis tills johanna kom hem. sen drack vi lite vin å kollade p3guldgalan, myskväll.
imorn äre jobb igen. de blir nog massa lek med barnen i snön!

   

Kommentarer
Postat av: jonny

hälsa Erik att jag drömde om honom i natt, jag stod och pratade med en kvinna, då kom plötsligt Erik fram och var sitt vanliga glada jag.. och det var det...

2009-01-19 @ 00:01:45
URL: http://blomsblogg.blogg.se/
Postat av: ko

vad snygga ni är! :D

2009-01-19 @ 11:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0