come sunshine

ok. turns out im not a vampire.. tuuuuur de. ni vet sömnproblemen å fullmånen å allt de där, får ju en å fundera. men inatt sov ja alltså som en stock! helt underbart.
imorn ska vi ha karneval på dagiset, dom ska klä ut sig (just fan ja måste försöka klä ut mig till imorn?! oops) å måla ansiktsmålning på barnen, ska bli skitkul, undra hur dom gillart.
anna&johanna har börjat sin bartenderkurs så de är ja&erkan som hänger. jag ska lära mig flugfiska i sommar har han lovat, de blir grejer de!

imron ska ja säga hejdå till mina sambos (eftersom ja åker direkt från jobbet på freda). fast ja kommer ju tillbaka, men iaf.
erik ska iofs komma med mina väskor till stationen så ja slipper släpa, så jävla guld.
kan inte fatta att ja ska träffa sandra. å vi ska mysa alla som är hemma i soffiproppens lägenhet.


mina sambos eeey

Kommentarer
Postat av: Dumle

Hej baby!

Ja, åker till arvika på fredag :( är det nu i helgen du kommer hem alltså?



Jag måste komma o hälsa på dig när jag har fått lite lön :)



PUSS!

2009-02-11 @ 23:09:59
URL: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0