and we have a new diver on the boat..!

nu har ja dykcet!!!!
igar simmade jag med leopardhaj och havsormar, nemo a massa andra fiskelifiskar!! de ar sjukt haftigt, alla borde prova.
ja ar pa koh lanta (o 3-4 timmar utanfor phuket) nu foresten, ifall nan undra.

annars har ja solat a badat endel, fast inte sa mycke eftersom ja har haft kursen. atit massa god thaimat a traffat massa snalla thaifolk, dom ar underbara. fatt massage a handlat billigt pa stranden. och dykt. de ar de basta. ja var nere pa 18 meter och simmade med leoparhaj, fatta alltsa. de ar som en annan varld, faktiskt.

biljetten hem ar nu andrad till 12e mars, sa far ja inte langgre an sa sa are da ja dyker upp i sverige igen.
ska ta mig upp till koh chang a traffa barillus a henke har ja bestamt, aker pa onsda a hinner stanna dar endel a slappa med dom, ska bli riktigt kul. langtar efter a traffa folk a umgas, snacka engelska, traffa snygga killar och trevliga tjejer a leva backpackliv.
ja lever lyxlivet med paronen just nu, masen a pappsen i all are men de blir gott a klara sig sjalv en stund ocksa.

just ja, ja har fatt oroninflammation, nackdelen med dykningen.. det ar inte alls kul, maste kanske till doktorn [pa manda.
imorn ska vi pa elefantrekking och pa tisda ska vi snorkla pa koh rock.

Kommentarer
Postat av: Dumle

Omen fy tusan!

Jag vill också ha dykcert!



Miss you!

2009-02-28 @ 17:06:54
URL: http://pepplas.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jävlar vad häftigt det låter alltså:D Måste vara så himla fint där nere i vattnet. Synd med öroninflammationen bara!



Du får berätta allt när du kommer hem. Och ha det skitbra fram tills dess, förstås:D



Saknar dig här hemma ska du veta, men det är ju inte så långt kvar nu.



PUSS!

2009-02-28 @ 18:25:07
Postat av: Anonym

havsormar? HAVSORMAR?! d lät ju galet obehagligt...o farligt...jag skulle simma långt ifrån dom...hellre en haj ;D

Saknar dig socker, massa.

2009-03-01 @ 16:15:18
URL: http://blabearspaj.blogg.se/
Postat av: josefine ifall du inte fatta det^^

hhaah men vafan! där sitter du i ett varmt thailand och har semester och blir avis för att vi försöker få en färgklick på vardagen! det snöade igår ellinor!! jag lovar att d blir scones flera ggr ;P å det blev inget heller för alla e sjuka >< du ser! så tyst märä ;)

förresten så saknar jag dig oxå! jag ska göra intervju me dig om norge förstår du^^

2009-03-09 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0