05.44

och ja har inte somnat än. usch va jobbigt de är. vafan är de för fel på mig? varför har ja sån sömnångest?
ja har legat sen 23.00 å vridit å vändit, funderat massa såklart. har gått upp å försökt lura hjärnan att de är dags å sova. men min hjärna verkar inte veta hur man gör för å somna just nu.
så nu väntar ja på att klockan slår sex så ja kan ringa till chefen å säga att ja inte kommer till jobbet idag... känns inte riktigt rätt även om ja säkert skulle klara mig å ta mig dit. men ja skulle inte direkt göra nåt bra jobbet utan en sekunds sömn i kroppen. så nu har en dag av fem kvar med mina små försvunnit, gu va surt de är.
nu ska ja dricka lite te å se om ångesten försvinner nu när ja inte måste somna för att ja ska jobba.

Kommentarer
Postat av: Malin Karlsson

Men stackare vad jobbigt... Jag vet hur det känns för jag har oxå svårt att sova i perioder..

Hoppas du kunnat sova en stund nu i alla fall..

Sköt om dig!

Kram Malin

2009-02-09 @ 09:58:14
URL: http://mittlivsommalin.blogspot.com
Postat av: jossan

man behöver inte åka exakt de dagarna, men jag slutar ju sista maj så då blir det inte så krångligt med att åka hem 1v, jobba 3 dagar åka sen du vet. men vi kan kolla på det där på mån med alla ^_^

2009-02-11 @ 09:25:35
Postat av: sofie

ÖVERASKNING på min blogg.

Hoppas att du kunde sova inatt. PUSS

2009-02-11 @ 21:34:36
URL: http://sofiiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0