honey honey not next to me

honey honey food for the bees..

jag&johanna ska just boka biljetter till uppsala, ska hälsa på syrran&jonatan i helgen! :D henke å barillus ska med också, ska fira henrik som fyllde år förra helgen. så nu ska ja inte träna på fyra dagar, men vafan kan inte hålla på å springa där jämt ju!
imorn ska ja först till boda borg med jobbet innan vi drar.
sen på onsdag drar vi iväg en sväng till oslo. håll tummarna för oss!
ska jobba med mitt fotoalbum hela dagen idag, hejja hejja

igår hälsade jag på sofiesnutten som har lite killsällskap nuförtin, så himla kul! vi kollade på idol och mös.
jag insåg att mitt undermedvetna iaf skulle vilja ha nån pojk å krama lite på, när jag drömde att ja hade en.
men annars tänker ja inte på de så mycke faktiskt "nää, du gör inte de va?". jaja nån gång blire så.
saknar dan lite lagomt. han ska vara kvar till maj nu istället (skulle kommit hem nu i setember), å ja kan inte säga att ja är förvånad, haha. men vem säger nej till att surfa i brasil över jul??

ikväll blire jag, feist, fotoalbumet och jessica (telefon) i sängen min!
bättre sällskap än så får ja inte, men de duger fan bra.


mys i molnskogen i ecuador, när ja jobbade som volontär. gud va roligt vi hade!


Kommentarer
Postat av: koo

jag saknar dig buppen

2008-09-11 @ 18:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0