arbetslös

jaha då var man fri då, från transcoms klor. efter nästan två år, två jävla år.
så jävla mycket skit har jag fått tagit, arga galna människor. endel har vart ledsna, oroliga eller väldigt ensamna.
många har varit glada underbara goa, jag har blivit kallad ängel och fantastisk. och många mindre trevliga saker. nån undrade om jag gillade analsex, jag trodde jag hörde fel eftersom ingen kunde vara så dum i huvudet. en jättego gubbe bjöd mig på hans 70-årskalas nästa vecka, och många har sagt att dom bjuder på fika om jag kommer.
de finns så många som det är skönt å slippa, MEN jag kommer sakna dom goa underbara som får en glad.

MEN väldigt framförallt, kommer jag sakna underbaraste arbetskamraterna och världens bästa chef.
usch vad ni är bra! tack för presenten, gud va ja ska tänka på er när jag sitter där och myser i soffan med min macka&mitt te och har tänt ett ljus. ni är så mysiga och goa!

annars känns de väl knäppt och inte jobba.. vill komma iväg nu på en gång. vi har bestämt att vi ska åka upp den 15:e, då jävlar. innan de ska ja hinna med å hälsa på syrran & jonatan också. saknar dom redan litegranna.

tränade ikväll med, så skönt å vara igång, så gött å svettas litte!
hängde med anna i fredas å bakade paj och kollade juno, så himla skönt å bara va.
i lördas va ja föresten på statt, fast ja skulle köra bil. men bilen ställdes, vinglaset fylldes och jag delade säng med johanna! en riktigt kul kväll. kul att barillus & henke va hemma och att vi fick dansa lite!

på onsdag blire redbrick med jobbet. dom är fortfarande mina.
drömde om jess, att vi var nånstans och reste igen.. måste ja skriva till henne.
 nu blir de snart sex and the city.
i övrigt ska ja bara njuta av att va ledig ett tag, som syrran sa!


Kommentarer
Postat av: malin

härligt att ni är på väg!! men du får nog ta å komma hem en av helgerna på höstlovet v. 44 för då kommer ju alla vi andra hem också;)



shit, det kommer inte vara någon kvar i kga, förutom madde såklart, HEHE! stackarn...:)



PUSS!

2008-09-02 @ 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0