myshelg

lägenheten blev jättefin!! våran soffa från pingstkyrkans loppis för 150 kr är assnygg å skön!!
mina världens bästa päron hjälpte oss och flytta och dom är ju bara bäst. dom gör ju allt för mig, ja har sån himla tur. saknar dom redan.
jobbet går bra, vi hade halloweenfest i fredas, barnen var jättesöta i kanindräkt, leoparddräkt, fedräkt mm. och vi åt massa muffins, som mest hamnade på golvet men iaf. och den tjejen som tar längst tid på sig att ta mig till sig, hon kramade å pussade på mig innan ja gick! wuhu de är så himla underbart. dom är så himla goa, små personer med massa personlighet allihop. ja gillar dom starkt.
men nu är jag typ sjuk, ingen feber än å ja gör allt för att slippa undan.. dom små mysisarna har väl smittat mig.
så i helgen har vi bara myst jag å anna (erik å johanna är hemma i helgen), skulle egentligen ha åkt till den tjejen ja jobbar med på kalas men ja orkade inte. de blev popcorn å titanic istället, sara kom också, hur mysigt som helst hade vi det. vi ska på loppis sen med^^
så har ja pratat med anna på skype å de var så skönt å höra hennes röst. å så har ja pratat med the familia, fick reda på att susanna visst var hemma, kan bli enfel missförstånd med sms..
hon har iaf bokat tågbiljett hit den 15e dec!!! åh va kul de ska bli, längtar så himla mycket

så de går  bra för mig, vi har de mysigt i lägenheten å jobbet funkar bra :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh baby! Va bra du har det! fy fan vilket toppen jobb! det vill jag med göra! Jag kommer så fort jag kommer hem från Japan! :)

Saknar dig så mycket!



PUSS!

2008-11-16 @ 13:17:00
URL: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0