juuuuuul

ja längtar! för ja är ledig från 19dec - 5jan!!!!! då ska ja bara mysa så mycke jag nånsin kan med alla ja tycker om.
och ja längtar tills freda för då sitter ja på bussen hem till lilla kga, å ja ska krama på mamma&pappa, på mina tjejor, mormor&morfar och niclas. (ha! ja ska dra med han&johanna på stan, muhahaha.)
å sen efter de äre bara två veckor tills susanna kommer och hälsar på mig. ja ska suga i mig av varenda sekund med henne, ja ska krama på henne hela tiden och bara njuta så mycke jag orkar.

nu ska ja ta tag i pannkakslagningen :)

Kommentarer
Postat av: josefine

fan d e ju precis när vi pluggisar har jullov oxå :D

2008-11-27 @ 16:24:16
Postat av: syster

ååh sötis. jag är gärna ditt kramobjekt! längtar <3

2008-11-28 @ 19:14:49
URL: http://tutanniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0