obeskrivligt

det var fantastiskt obeskrivligt vackert helt enkelt.. man tror inte att det ar sant. kanns underbart att antligen vara har!
vi sag aven delfiner, salar och pyttesma pingviner fran baten. inga valar eller spackhuggare tyvarr!

har ar vi omringade av glaciarer och snotackta berg.. sa himla otroligt. jag maste garanterat besoka patagonien en gang till!
imorn ska vi gora en endagshike till torres del paine.. det blir haftigt! vi ska ga upp sa vi ar dar till solnedgangen, sa imorn 4.30 ringer klockan, hart liv.

ikvall ska vi bara laga mat och dricka vin med ett hollandsk par vi traffade pa baten. det blir trevligt!!

malin, du vet nar vi larde oss att sticka pa syslojden? det var ett tag sen! kul med kga-rapporter

och eva - gott att jag leder vykortstavlingen med 1-0 over jonatan och syster! haha!
den dar inbjudan ska jag absolut ta till vara pa, kayakuthyrning vilken grej! det ser jag fram emot.

vi hors!

Kommentarer
Postat av: barilla

hej baby! oh shit vad du verkar vara med om mycket häftiga grejer! känns som om man inte ens kan föreställa sig hälften!

tack så jättemycket för vykortet blev helt sjukt glad (och henrik också!)!

här hemma händer det inte så väldigt mycket. vi hade modevisning här på skolan förra helgen och i veckan var vi i stockholm. var på en klubb som spelade markus krunegård och håkan och ceasars och massa bra, då saknade jag dig extra mycket förståss! annars vann jag esc-tippningen och på fredag flyttar jag hem för sommarn, då kommer du snart, typ... :)

ha det fortsatt bra och TA HAND OM DIG!!!

puss

2008-05-25 @ 23:34:04
Postat av: Elin

Hej Baby ! Tack Tack Tack för vykortet ! Jag blev jätte glad ! (gullig lama vare också^^)

Helt galet va mycket roligt du gör hela dagarna!
Jag vill ocksååå !

Nu är det inte lång tid kvar tills du kommer baby !
Ta hand om dig !

PUSS !

2008-05-26 @ 12:05:32
URL: http://pepplas.blogspot.com
Postat av: Daniel Karlsson

Hej på dig.

Kul att se vad du pysslar med. Ni verkar ha roligt ser jag. Trivs du bra där borta?. Catta och alla du känner hälsar från Viasat. Här händer det inte så mycket, mest bara merservicetjat och så har det kommit några nya sommarjobbare.

Ha de och sköt om dig så hörs vi.

//Daniel

2008-05-30 @ 12:05:56
Postat av: Ann

tack för kortet babe!! Kärlek!!!

2008-06-03 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0