20 år

shit nu har vi fyllt 20.
igår hade vi vänner-kalas, de va så himla roligt och dom dummingarna hade köpt massa fina presenter. sen har vi fått massa fint på posten också. tack alla för att ni är världens bästa och för att ni är mina!!
idag var det släktkalas. ja har världens bästa familj&släkt också faktiskt. usch vad ja kommer sakna er.

nu är ja riktigt resnervös.
nu känns de inte riktigt kul på nåt sätt, utan mest bara nervöst.
skitkonstigt, så länge som ja sett fram emot de här. men nervositeten försvinner nog snart.
imorn ska ja umgås med världens bästa, gå på ola på wickan,
på söndag ska ja träna sista gången. däremellan ska det packas.
tack för tipsen sandra! de får nog bli kaviar&knäckebröd ;)
nu ska ja gå ner å kramas med syrran medans jag kan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ah, jag ville verligen vara dar och traffa er alla! Hade skickat dig en fin present, men jag var fatig just da. Och sa var jag fattig nar Jossan och Sofie fyllde ocksa, sa jag ville inte gora det orattvist. Forsokte mitt basta med att teleportera en massa karlek till er istallet. Vet inte om jag lyckades?
Haha, det blir hon nog glad for. Svenskare an sa blir det inte iaf. Kop kalles eller nat forresten, gult och blont med en blond kille pa!

Oj vilken lang kommentar det blev. Antar att det snart ar dags for ett brev. Fast du aker ju snart och kommer inte hem forran i juli. Eller var det juli?

2008-03-22 @ 01:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0