slutspurt

nu sitter jag har och kollar marias bdb, bilder fran student och bal och JAG SAKNAR ER!!!
fick aldrig prata med niclas i lordags, men desto battre fick jag prata med min barillus.
pratade in meddelande pa telefonen nissepisse, undra om du lyssnade pa det.(vad tanker jag med, du laser ju bara blondin bellas blogg!!)
helgen har varit fotbollshelg,,
lordags skulle vi ha spelat skiten ur spanien, men de blev inte riktigt sa va? vi hade iaf trevligt och jag var inte alltfor bitter, satt pa shoeless joes och drack gratis ol (som visst inte var gratis pa lordagar).
sondag at jag lunch med varldens basta kille (uuh min forsta "date").
sen sag jess och jag argentina vs ecuador, argentina gjorde 1-1 i 94:e minuten, vi tyckte inte det hade varit helt fel om ecuador hade vunnit faktiskt.. men det var haftigt att sitta mitt bland alla galna argentinare. forstorde ganska mycket att dom skriker fula ord heeeela tiden, da var jag stolt europe.
sen pa kvallen gick jag och engelsmannen pa bio, narnia var bra. killen bredvid var battre.
ganska svart att aka harifran nu, men det kanns anda bra. vi tanker samma om saker och ting,och det ar inte sista gangen jag ser han, det ar jag ganska saker pa.
imorn tar vi forhoppningsvis (om vi far tag i biljetter) bussen upp till iguazu, varldens nast storsta vattenfall. 
sen ar vi nastan hemma..gud va fort det gar.
hoppas filmvisningen gick bra jonatan, onskar jag kunde varit med! och hoppas dom inte svinade ner i akes hus alltfor mycket niclas.
ses snart nu! ska njuta av mina sista tva veckor nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0