sista tvatten

(vet inte om nan laser langre men ja skriver iaf)
nu har vi lamnat in tvatt for sista gangen, och det ar fyra dagar kvar innan det ar dags for hemfard!!!
iguazu var fantastiskt, maktigt ar ordet. blota blev vi ocksa, betalade dumt nog pengar for att aka med i en bat som tog en nara vattenfallet, vi blev dyngsura! undrade hela vagen hem varfor vi betalade for det.. men de var kul!
sen hade vi nagra fina soldagar da vi bara lag i graset och njot.
nu ar vi i cordoba, sista stoppet innan santiago. det ar en fin stad, och vi har haft soligt sa det har varit skont. imorn ska vi ga pa marknad och forhoppningsvis hoppa pa bussen till santiago. om inte gransen ar avstangd, da maste vi flyga, vilket kommer kosta skjortan sa de far vi inte hoppas.
sen ar det bara handla dom sista presenterna kvar som behover goras!
har pratat med jossan, ann, johanna, maria och susanna pa datorn, och jag bara saknar er sa!! gud va underbart de ska bli att traffa alla. och syster + mams hamtar mig pa arlanda, da komemr jag vara lycklig.
bavar for nar jag maste saga hejda till jess, det kommer bli svart. kan inte fatta att jag inte kommer ha henne runtomkring mig varje dag.. uschusch.
sa nu ar det sista jag skriver, nasta gang jag skriver ar jag hemma i sverige!!!
SES OM FYRA DAGAR!

Kommentarer
Postat av: Ann

JAAAAA!! äntligen!!!

2008-06-28 @ 12:20:03
Postat av: syster

jag läser!!! förlåt för att jag inte svarat på mail än men det har varit så mycket. men snart är du hemma och då får vi prata på riktigt! längtar så tills jag får krama dig. njut nu de sista dagarna! massa bamsekramar

2008-06-28 @ 20:07:05
Postat av: Humle

Jag läser baby !



Kan inte fatta att du är på väg hem nu !

:)



PUSS !

2008-06-30 @ 11:27:23
URL: http://pepplas.blogspot.com
Postat av: sofie

tjuhuu. jamen det blir ju hur perfekt som helst då. lagom till min semester kommer du ju och allt. gud så bra. hör av dig när du kommit hem gumman. nu var det bra längesen. pusspuss! :)

2008-06-30 @ 22:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0