glad midsommar

pratade med dom hemma igar, dom holl pa att packa i husvagnen for att aka till baggerud. och kolla nyss mejlen och hade fatt bilderna fran jonatan. bilder fran rosensjo, huset, altan, mitt rum, katter och hastar. (haha men vafan var boo med for, tokiga jonatan) fick mig ju inte att langta hem nat mindre idag inte, nehej da! midsommar ar speciellt, och jag ar lite ledsen att jag missar och ata i baggerud med familjen, och sen fest hemma i rosensjo.. menmen man kan inte fa allt. hoppas ni har roligt och inte alltfor daligt vader!
vi ska baka kladdkaka ikvall iaf, forsoka fira lite sa gott vi kan!

ar ju framme i iguazu nu, och det ar sa GRONT. inte speciellt varmt, varmare an BA och mycke fuktigare. satt ute i solen en stund igar, men idag ar det mulet. ska se vattenfallen imorn ar de tankt, da ar de forhoppningsvis battre vader.
saknar hostelet i BA, trivdes riktigt bra dar och dom som jobbade dar var helt underbara.
nan tog telefonen pa bussen ocksa, javla skit. nu kommer flyget hem och bussresorna vi har kvar bli sa mycke trakigare utan musik.. typiskt, bara tva veckor kvar och da blir man av med saker.

vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0