hmm

billjetten bokad&betald 24 mars drar jag! hemkomst 2 juli
först ska ja spendera 2 dagar själv i lima innan jess kmr.. scary shit. de blir nog bra.
man måste ju klara sig själv ibland också! går inte bara att lita på alla andra jämt. eller nåt.
annars så går de inte så himlans bra med sparandet än, fyra tusen i fickpengar än så länge. bara 16 kvar då.
heja hejaa ellinooor

jobbade i lördags. fjärde eller femte lördagen irad, ja spyr.
SEN blandade ja&sofie iaf en skitgod drink, åt alldeles för mycke chips (iaf ja) och dansade på statt.
statt va fan inte så roligt alltså, de är nog tyvärr så att det inte är så kul längre. men innan va desto roligare!
sen somna ja gött bredvid sofie;) drömde jätteknäppt bara.

nu är de nog dags å sova, för imorn äre som sagt jobb.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vad kul! Och det ska nog gå bra de där två dagarna, ta hand om dig och gör inget farligt bara;D

Ni saknas varje dag ska ni veta. Det är svårt att förklara, men du kanske förstår? Håller på för fullt att skriva brev till er alla förresten. Så håll utkik i brevlådan om en vecka eller två;)
Puss, kram och en massa kärlek

2008-01-28 @ 03:39:16
Postat av: malin

Heeej!!

Haha, din planering later hur bra som helst!!! :D
men vada, nagra lordagar pa Transcom har val aldrig skadat, man har ju inget battre for sig menar jag??:P
Skont for dig att du antligen kommer ivag, och framforallt att du inte hinner aka innan jag kommer hem!!! Madde och jag har planer pa att besoka statt forsta helgen vi ar hemma, jag raknar me att du och sofie ar pa! :D
Ha det bast, ses snart!

pusssar

2008-02-16 @ 12:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0