dagisfröken

det är inte bara ett jobb. jag gillar mina små änglar starkt å ja vill komma tillbaks efter thailand! men tänk om dom glömmer mig..? nej de får dom inte. de ska ja se till. det är roligt å jobba, jobbigt men roligt.
igår fick jag julklapp av föräldrarna, känner mig omtyckt, de är himla skönt. malin å ja har åkt massa akebrett = pulka idag, marie kallar mig för elle å säger "guud" precis som mig (nja nästan iaf). och vi dansar, sjunger, målar, läser och gosar. hela dagarna.

nu till efterlyst önskelista:

snygg sonyericsson walkman
puttebiljett
juldagsstattbiljett
snygg mössa
trams (alltså snyggt trams = snygga örhängen, armband, halsband, hårgrejer osv)
tofflor varma gosiga
parfym dkny gröna
snygg halvstor väska
pengar till dator
vit rosensjöjul med morfar&mormor&farmor
underkläder
strumpor
skidjacka 

skriver om ja kommer på nåt mer

nu kommer susanna om 2 arbetsdagar å en helg å sen månda kväll så möter ja henne, wuhuuuuuu
å sne åker vi hem ihop på freda å då äre julmys i två veckor. åh va bra de ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0