vilken härlig dag



finaste kossorna i finaste rosensjö. dom sprang fram så glatt när jag var ute och promenerade, och sen sprang dom efter när jag gick åt andra hållet. jag hade lust att gå in och gosa med dom!


putte var underbart kul, håkan gjorde mig lycklig, och vi hade så jävla roligt. tack lagerstam för dom dagarna! höh.
imorn ska jag jobba..
Åsa - turbonegro var riktigt äcklig, så det var väl tur att du slapp se honom. vi ringer någon dag så vi får komma och hälsa på, innan syrran flyttar!
för just ja, syr och jonatan fick lägenhet, skitbra. så nu kommer hon bo i uppsala och inte hos mig. skumt. fast inte så annorlunda mot senaste året egentligen. det blir jättebra, ser vi fram emot.
seeeeees (i riktig sofie-anda)

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHA seeeeees

2008-08-05 @ 00:50:40
URL: http://sofiiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0