ont i örat

igår var jag helt slut efter att ha jobbat i sju dagar. och i söndags var det kaos hela dagen.
nu har jag ont i örat också. uuuuh de är så synd om mig!
i lördags var syr&ja&jonatan hemma och kollade gamla videofilmer med mor&far. det var hur mysigt som helst. slog mig att vi måste haft så himla roligt ihop, när vi lekte alla fyra. så jag saknade det när jag såg de, även om man inte minns allting.



så jävla mysigt!!!!


håller på och söker norgejobb, så nu väntar vi på massa svar. håll tummarna för oss
jag är så trött på jobbet nu. vafan ska människor va så jävla griniga hela tiden?! det är så jävla synd om dom.
annars är det massa sport. fotboll sen, kom igen tjejeer


Kommentarer
Postat av: josefine

jag älskar verkligen din pappas mysbrallor ;D

2008-08-12 @ 17:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0