the land of fire

djungeln var helt underbart. jag simmade med rosa delfiner (jag gjorde verkligen det!!!), jagade anacondor, sag krokodiler och fiskade pirayor. hangde med nagra schyssta tjejor, tva amerikanskor och tva israeler som inte alls var irriterande utan jattegoa.
djungelturen blev nagra dagar senare an forvantat sa mamma flippade ur nar hon inte horde nat fran mig, forlat mami. sen kom jag tillbaka till la paz, kande nastan inte igen jess eftersom honj plattat haret. vi stannade tva dagar extra eftersom jess hade traffat en glad kanadenska som ville att vi skulle traffa hennes killkompisar. jag blev magsjuk igen, madde skit och langtade hem riktigt mycket for forsta gangen, men har nu repat mig, medicinen ar mirakelmedicin. lovade mamma att ga till doktorn men jag skippar de iaf, nu ar de ju bra och jag vill inte slosa pengar pa att ga till en privatlakare.. men om de hander igen sa lovar jag att ga raka sparet till doktorn!
nu ar vi antligen i chile (the land of fire, pga alla vulkaner som finns har) i arica. har tillbringat nagra dagar pa stranden, gjort sallad som vi langtat efter. vi har tv pa rummet vilket ar en ovanlig lyx men rummet var billigt, sa vi har sett endel bra serier och filmer. antagligen imorn drar  vi vidare till san pedro. jess har migran idag, men jag kanske gar till stranden anda.
vi har planerat vad vi ska gora dom narmsta tva veckorna innan vi moter upp alex  (jess kompis) i santiago och jag har last massa i guideboken. patagonia och sodra chile verkar underbart vackert..

nar jag var sjuk lyssnade jag pa jess musik, det fick mig att ma battre och jag insag att jag alskar musik.
the bravery - honest mistake
feist - 1234 och i feel it all

saknar susanna.


Kommentarer
Postat av: kvkelda^^

Ooo ! fy tusan ! jag är inte ett dugg avis på dig babe ! :P
Fy tusan va härligt du har det !

Tänker på dig*

Hoppas magen slutar krångla snart !

PUSS*

2008-04-22 @ 22:43:38
URL: http://pepplas.blogspot.com
Postat av: emelie

kul att höra ifrån dig gullet! djungeln låter helt underbar! ta hand om dig & magen & alla vänner

2008-04-29 @ 23:44:19
URL: http://pikkadoll.blogg.se
Postat av: Malin

Hej Ellinor :) Hittade din blogg idag. Wow, det låter helt underbart! Grymt att göra sådana resor! När kommer du tillbaka till Sverige?

2008-05-29 @ 23:42:39
URL: http://mworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0