magen

nu har ja haft magproblem i flera dagar, skitjobbigt. ja ar saa trott pa att den inte bara funkar som vanligt..  sa idag har ja borjat tagit medicin som dodar dom daliga bakterierna, den borde borja verka ratt sa pa en gang sa. men idag ska jag bara ata kex och kanske yogurt, ingen riktig mat idag. at pasta igar men de fick ja minsann betala for inatt^^ men nog om trakigheterna!
vi har haft nagra jatteskona dagar pa stranden, brant upp oss endel men inte sa farligt. senare idag nar min mage ar battre aker vi till arequipa och darifran till cuzco och sen forhoppningsvis nagra dagar i djungeln.. hoppas!!! sen blir de chile. vi har ju skyndat lite eftersom vi trodde att jess behovde vara ute ur peru den 5:e april, men hon hade raknat fel pa en manad. sa nu hinner vi med djungeln om vi hittar en bra tour.
kan inte fatta att syrran&jonatan aker snart ocksa!!  och lillebror jonas ar i barcelona utan familjen..
jag har dromt en drom i flera natter nu, senast inatt, som handlar om att ja plotsligt akt hem for ett pasklov eller sa och sen plotsligt inser att jag inte har nagon biljett tillbaka hit till peru!! sa vaknar jag och ser att jag inte ligger hemma i sangen.. skumt. ja har val inte fattat att jag ar har an, men samtidigt borjar jag marka att jag inte har sett alla nara&kara pa ett tag nu.
nu ska jag svara pa systers mail!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0