i want you back want you back

jobbajobbajobba
ja ska försöka iaf, så ja blir lite rik. så ja kan stanna i sydamerika tills ja är nöjd.
har ångest för att jag varit sjuk och julledig (schemalagt). trodde ja aldrig att ja skulle kunna få, ångest för att man inte jobbar?! stöört.

juldagsstatt va inte alls så kul har ja kommit på i efterhand.. tror ja blivit lite gammal & törr?
eller så är ja fan också trött på kga nu, jävla samma gamla skit hela tiden.
även om de kan va rätt skönt å komma hem till skiten ibland.
iaf så ska ja till branäs över nyår, till syster och med johanna, maria, erica, moa, henrik, jonatan.
weird utan er mina bäbisar. fast ja tror de blir rätt bra ändå. skönt å slippa torgetfirande i kga.


image5
ni ska se oss i långkallingar&sockor sen, då är vi ännu hetare!


VÄRLDENS GENOM TIDERNA BÄSTA MUSIKPRODUKTION: parachutes
coldplay såklart.  (inte för att coldplay är självklara vinnare, parachutes är det jag gillar med dom. men för att man rimligtsvis borde känna till världens genom tiderna bästa skiva;))

nu borde jag sovit. om ja kan, ja har haft sovproblem. jobbigt. kroppen verkar vara utvilad eller bara trög, men hjärnan är fan inte pigg alltså.
så nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0