Between the click of light and the start of the dream

fyfan va nördigt men nu ska ja också börja skriva här och fjanta.
skyller på att det kanske kan va bra sen när ja reser, å berätta vad ja gör eller så
ifall nån skulle vilja läsa eller nåt!

snart är det  iaf jul,
snart är det nytt år,
då ska ja jobba tre månader,
sen ska ja fylla the big two-o,
och sen ska åka bort ett tag,
till varmare breddgrader,
träffa männsikor från överallt,
resa runt och se massa fint,
umgås med min utlänningar,
säga buenos dias/tardes/noches (nachos hehe),
äta ris&bönor,
inte känna mig ensam i poncho,
pruta till mig fina presenter,
dansa salsa hela natten,
åka på galna bussturer,
snorkla SKA ja,
lära mig surfa?

de blir fan bra de. önskar man hade en såndär teleportör (vemfan vet hur de stavas) och en tidmoj så att man inte missa något. då skulle jag just nu hoppa mellan ecuador och sverige.
kramas lite här kramas lite där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0